17 Haziran 2019 Pazartesi

Bakim Yonetim Sistemi


Bakım Yönetim Sistemi
Günümüzde birçok firma ve işletme için duruş maliyetleri diğer bakım maliyetlerinden oldukça fazladır. Durum böyle olunca firmalar bütçelerinden tasarruf edebilmek için çeşitli yazılımlar ve entegrasyonlar araştırmaktadır. Aybit Bakım Yönetim Sistemi (BYS) sizlere bu alanda en iyi ve en kaliteli çözümleri hızlıca sunmaktadır. Gelişmiş yazılımı sayesinde makine duruşlarını en az indirerek tesisinizin daha yüksek düzeyde üretim yapmasını sağlamaktadır. Bakım Yönetim Sistemi olarak adlandırılan sistemeler sayesinde bakım giderlerini daha da azaltarak, bakım ve onarım işlemlerinde çalışan personelin daha sistemli ve daha verimli çalışmasını sağlamaktadır. Tüm bunları yaparken sizlere bakım personelinin denetimini en iyi şekilde analiz etmektedir. Böylece ihtiyacınız olan bakım işlerine dair raporlarınızı kolayca alabilirsiniz.
Bakım yönetim sistemi ve bakım onarım yazılımı yapılacak olan işlerin zamanında yapılmasını sağlayarak, iş gücü ve zaman kaybını en aza indirmektedir. Böylece iş kalitesinin artmasını sağlamakta ve firmanın yüksek düzeyde üretim yapmasına olanak sağlamaktadır. Bakım Yönetim Sistemi ile sizlerde çalışanlarınızı takip edebilir, görevler atayabilir, alanları tanımlayabilir, personel ekleyebilir, stok bilgisini görüntüleyebilir ve talimatlar oluşturabilirsiniz. Daha fazla bilgi ve demo talebi için hemen www.atilimyazilim.com/aybit-bakim-yonetim-sistemi girebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder